Meniu

Polityka zwrotów



Mogą Państwo dokonać zwrotu towaru albo wymienić go na inny, jeżeli:

  • nie z Państwa winy nie nadaje się on do użytku;
  • nie pasował do Państwa samochodu.

Warunki, których należy przestrzegać podczas zwrotu:

  • opakowanie towaru powinno być w dobrym stanie, żeby podczas transportowania towar nie został uszkodzony;
  • kompletacja i stan towaru powinny być takie same (nie uszkodzony ani nie rozmontowany), jak w momencie otrzymania towaru;
  • początek obowiązywania gwarancji zwrotu towaru — data otrzymania towaru. Pieniądze są zwracane w terminie 1-2 dni roboczych od otrzymania towaru (UWAGA: w wypadku dokonania płatności kartą kredytową, zwrot kosztów zostanie dokonany w terminie 5-14 dni roboczych)
  • zwracany towar powinien zostać dostarczony bezpośrednio do magazynu — można tego dokonać osobiście albo za pośrednictwem kuriera;
  • zwracane części powinny zostać przekazane kurierowi w terminie 5 dni od złożenia formularza zwrotu (znajdującego się poniżej). W wypadku spóźnienia przekazania towaru – gwarancja nie obowiązuje;
  • Gwarancja zwrotu Ovoko nie pokrywa kosztów, przekraczających kwotę zamówienia i dostawy.
UWAGA: nabywca zwracając towar sam płaci za jego dostarczenie do magazynu. Nabywca może skorzystać z oferowanej przez Ovoko darmowej usługi — zespół Ovoko może pomóc wzywając kuriera, który dokona zwrotu towaru na złomowisko.

W celu dokonania zwrotu zamówionego towaru, należy wypełnić poniższy formularz: