Polityka zwrotów
Mamy nadzieję, że cieszysz się swoim zakupem z platformy Ovoko. Jeżeli z dowolnych przyczyn nie jesteś na 100% zadowolony z zakupu, jesteśmy gotowi udzielić wszelkiej niezbędnej pomocy, żeby rozwiązać Twój problem. Nasz zespół jest gotowy pomóc pod numerem telefonu +48 732 123 420 lub pod adresem e-mail help@ovoko.pl.
Jeżeli z pewnych przyczyn nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu:
- BEZPŁATNY ZWROT. Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostawy. Żeby dokonać DARMOWEGO ZWROTU, prosimy wypełnić niżej zamieszczony formularz zwrotu towaru. Partner logistyczny przyjedzie odebrać przesyłkę oraz nieodpłatnie dostarczy ją sprzedawcy.
- 100% ZWROT ZAPŁACONEJ KWOTY. Gdy przesyłka dotrze do sprzedawcy, zwrócimy Ci pełną kwotę za zamówienie, do której wliczone są również koszty wysyłki. Zwrot towaru zazwyczaj trwa 1-2 dni robocze. W przypadku płatności kartą bankową przez Internet zwrot pieniędzy trwa od 5 do 14 dni roboczych.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli stan zwracanego towaru uległ zmianie w wyniku działań kupującego (np. towar jest uszkodzony, został zdemontowany, zwrócony niekompletny lub zwracana część jest inna niż zakupiona).
Warunki, których należy przestrzegać podczas zwrotu:
1. opakowanie towaru powinno być w dobrym stanie, żeby podczas transportowania towar nie został uszkodzony.
2. kompletacja i stan towaru powinny być takie same (nie uszkodzony ani nie rozmontowany), jak w momencie
otrzymania towaru.
3. początek obowiązywania gwarancji zwrotu towaru — data otrzymania towaru. Pieniądze są zwracane w terminie
1-2 dni roboczych od otrzymania towaru (UWAGA: w wypadku dokonania płatności kartą kredytową, zwrot kosztów
zostanie dokonany w terminie 5-14 dni roboczych.
4. zwracany towar powinien zostać dostarczony bezpośrednio do magazynu sprzedawcy — można tego dokonać
osobiście albo za pośrednictwem kuriera.
5. zwracane części powinny zostać przekazane kurierowi w terminie 5 dni od złożenia formularza zwrotu
(znajdującego się poniżej). W wypadku spóźnienia przekazania towaru – gwarancja nie obowiązuje.
6. Gwarancja zwrotu Ovoko nie pokrywa kosztów, przekraczających kwotę zamówienia i dostawy.
Reklamację na zakupiony w naszym sklepie internetowym towar lub usługę można złożyć do Pańswowego Urzędu Ochrony Praw Konsumenta (ul. Vilniaus 25, LT-01402 Wilno; e-mail: tarnyba@vvtat.lt; tel.: +370 526 26 751; fax tel.: +370 527 91 466 na stronie internetowej www.vvtat.lt lub w dowolnych regionalnym oddziele Państwowego Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Także, reklamaclę można złożyć na platformie EGS (https://ec.europa.eu/odr/) lub na stronie internetowej Systemu Informacji Praw Konsumenta.
Żeby skorzystać z DARMOWEGO ZWROTU, prosimy wypełnić niżej zamieszczony formularz: