Polityka zwrotów
Warunki, których należy przestrzegać podczas zwrotu:
1. opakowanie towaru powinno być w dobrym stanie, żeby podczas transportowania towar nie został uszkodzony.
2. kompletacja i stan towaru powinny być takie same (nie uszkodzony ani nie rozmontowany), jak w momencie
otrzymania towaru.
3. początek obowiązywania gwarancji zwrotu towaru — następny dzień roboczy po dostawie. Pieniądze są zwracane w terminie 7-10 dni roboczych od otrzymania towaru przez sprzedawcę (UWAGA: w wypadku dokonania płatności kartą kredytową, zwrot kosztów
zostanie dokonany w terminie 5-14 dni roboczych.
4. zwracany towar powinien zostać dostarczony bezpośrednio do magazynu sprzedawcy — można tego dokonać
osobiście albo za pośrednictwem kuriera.
5. zwracane części powinny zostać przekazane kurierowi w terminie 5 dni roboczych od złożenia formularza zwrotu
(znajdującego się poniżej). W wypadku spóźnienia przekazania towaru – gwarancja nie obowiązuje.
6. Gwarancja zwrotu Ovoko nie pokrywa kosztów, przekraczających kwotę zamówienia i dostawy.
Żeby skorzystać z DARMOWEGO ZWROTU, prosimy wypełnić niżej zamieszczony formularz: