Nasi klienci mówią
Doskonały
4.5 poza 5
Dostawa do:
Polska

Dostawa do:

Polityka zwrotów

Mamy nadzieję, że cieszysz się swoim zakupem z platformy Ovoko. Jeżeli z dowolnych przyczyn nie jesteś na 100% zadowolony z zakupu, jesteśmy gotowi udzielić wszelkiej niezbędnej pomocy, żeby rozwiązać Twój problem. Nasz zespół jest gotowy pomóc pod adresem e-mail help@ovoko.pl.

Jeżeli z pewnych przyczyn nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu:

  • BEZPŁATNY ZWROT. Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostawy. Żeby dokonać DARMOWEGO ZWROTU, prosimy wypełnić niżej zamieszczony formularz zwrotu towaru. Partner logistyczny przyjedzie odebrać przesyłkę oraz nieodpłatnie dostarczy ją sprzedawcy.
  • 100% ZWROT ZAPŁACONEJ KWOTY. Gdy przesyłka dotrze do sprzedawcy, zwrócimy Ci pełną kwotę za zamówienie, do której wliczone są również koszty wysyłki. Zwrot towaru zazwyczaj trwa 1-2 dni robocze. W przypadku płatności kartą bankową przez Internet zwrot pieniędzy trwa od 5 do 14 dni roboczych.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli stan zwracanego towaru uległ zmianie w wyniku działań kupującego (np. towar jest uszkodzony, został zdemontowany, zwrócony niekompletny lub zwracana część jest inna niż zakupiona).

Warunki, których należy przestrzegać podczas zwrotu:

1. opakowanie towaru powinno być w dobrym stanie, żeby podczas transportowania towar nie został uszkodzony.
2. kompletacja i stan towaru powinny być takie same (nie uszkodzony ani nie rozmontowany), jak w momencie otrzymania towaru.
3. początek obowiązywania gwarancji zwrotu towaru — data otrzymania towaru. Pieniądze są zwracane w terminie 1-2 dni roboczych od otrzymania towaru (UWAGA: w wypadku dokonania płatności kartą kredytową, zwrot kosztów zostanie dokonany w terminie 5-14 dni roboczych.
4. zwracany towar powinien zostać dostarczony bezpośrednio do magazynu sprzedawcy — można tego dokonać osobiście albo za pośrednictwem kuriera.
5. zwracane części powinny zostać przekazane kurierowi w terminie 5 dni od złożenia formularza zwrotu (znajdującego się poniżej). W wypadku spóźnienia przekazania towaru – gwarancja nie obowiązuje.
6. Gwarancja zwrotu Ovoko nie pokrywa kosztów, przekraczających kwotę zamówienia i dostawy.

Reklamację na zakupiony w naszym sklepie internetowym towar lub usługę można złożyć do Pańswowego Urzędu Ochrony Praw Konsumenta (ul. Vilniaus 25, LT-01402 Wilno; e-mail: tarnyba@vvtat.lt; tel.: +370 526 26 751; fax tel.: +370 527 91 466 na stronie internetowej www.vvtat.lt lub w  dowolnych regionalnym oddziele Państwowego Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Także, reklamaclę można złożyć na platformie EGS (https://ec.europa.eu/odr/) lub na stronie internetowej Systemu Informacji Praw Konsumenta.

Żeby skorzystać z DARMOWEGO ZWROTU, prosimy wypełnić niżej zamieszczony formularz: