Nasi klienci mówią
Doskonały
4.5 poza 5
Dostawa do Polska
Dostawa do:

Polityka zwrotów

Warunki, których należy przestrzegać podczas zwrotu:

1. opakowanie towaru powinno być w dobrym stanie, żeby podczas transportowania towar nie został uszkodzony.
2. kompletacja i stan towaru powinny być takie same (nie uszkodzony ani nie rozmontowany), jak w momencie otrzymania towaru.
3. początek obowiązywania gwarancji zwrotu towaru — następny dzień roboczy po dostawie. Pieniądze są zwracane w terminie 7-10 dni roboczych od otrzymania towaru przez sprzedawcę (UWAGA: w wypadku dokonania płatności kartą kredytową, zwrot kosztów zostanie dokonany w terminie 5-14 dni roboczych.
4. zwracany towar powinien zostać dostarczony bezpośrednio do magazynu sprzedawcy — można tego dokonać osobiście albo za pośrednictwem kuriera.
5. zwracane części powinny zostać przekazane kurierowi w terminie 5 dni roboczych od złożenia formularza zwrotu (znajdującego się poniżej). W wypadku spóźnienia przekazania towaru – gwarancja nie obowiązuje.
6. Gwarancja zwrotu Ovoko nie pokrywa kosztów, przekraczających kwotę zamówienia i dostawy.

Żeby skorzystać z DARMOWEGO ZWROTU, prosimy wypełnić niżej zamieszczony formularz: